Τι ετοιμάζει ο Λ. Βρεττάκος (ΑΒ Βασιλόπουλος)

Λεωνίδας Βρεττάκος

Με το βλέμμα στο 2017 βρίσκεται πλέον το αφεντικό της ΑΒ Βασιλόπουλος Λεωνίδας Βρεττάκος μετά την πολύ καλή χρονιά όπως εξελίχθηκε το 2016. Ο ίδιος δεν επαναπαύεται καθώς γνωρίζει ότι η αύξηση του τζίρου που πέτυχε την χρονιά που τελειώνει μπορεί να αποδειχθεί συγκυριακή. Και τούτο διότι ο ΑΒ Μαρινόπουλος ήταν από τους μεγάλους ευνοημένους της απαξίωσης της Μαρινόπουλος. Ο έμπειρος manager όμως έχει ετοιμάσει τα όπλα του για το 2017. Ο ανταγωνισμός ειδικά όταν μπει πάλι στο παιχνίδι ο Σκλαβενιτης με την Μαρινοπουλος θα αποδειχθεί σκληρός. Σε κάθε περίπτωση ο ΑΒ με την μεγάλη βοήθεια του CEO της μητρικής εταιρίας Ahold Delhaize (είναι Ολλανδός στην καταγωγή αλλά και  φιλέλληνας καθώς έχει εργαστεί στην Ελλάδα για 3 χρόνια) ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει για το 2017.

Μεταξύ άλλων το αφεντικό της ΑΒ σχεδιάζει  επενδύσεις της τάξεως των 100 εκατομμυρίων ευρώ για το ερχόμενο έτος , μετά από ένα 2016 που αποδείχθηκε ιδιαίτερα θετικό για τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η οποία ήταν από τις πλέον ευνοημένες από τις “περιπέτειες” του Μαρινόπουλου, με τον τζίρο της να εκτιμάται για το 2016 στα 2,2 δις ευρώ, από 1,85 δις ευρώ που ήταν το 2015.

Όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Λεωνίδας Βρεττάκος στο mononews.gr, η κατασκευή των νέων αποθηκών της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Μάνδρα Αττικής θα στοιχίσει περί τα 40 εκατομμύρια ευρώ. Παράλληλα, όπως σημείωσε, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα ανοίξει έως και 30 νέα καταστήματα το 2017, ενώ ο ίδιος δεν αποκλείει και την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας σε περιοχές όπως είναι η Θεσσαλονίκη και η Κρήτη, ενδεχομένως με εξαγορές τοπικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, αν και διευκρίνισε ότι αυτή τη στιγμή ο Βασιλόπουλος δε βρίσκεται σε διαδικασία συζητήσεων για την εξαγορά της Μασούτης. Παράλληλα θα ανοίξει και ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας το οποίο θα εξυπηρετεί τους online πελάτες του ΑΒ.

Όσον αφορά στην υπόθεση της Μαρινόπουλος, ο κ. Βρεττάκος επεσήμανε πως από τον συνολικό τζίρο της αλυσίδας σούπερ μάρκετ (1,2 δις ευρώ), ο μισός διοχετεύθηκε στις υπόλοιπες αλυσίδες, με την Lidl να παίρνει τη “μερίδα του λέοντος” (γεγονός που σύμφωνα με γνώστες της αγοράς των σούπερ μάρκετ αποδίδεται στο ότι οι παραδοσιακοί πελάτες της Μαρινόπουλος είναι αυτό που λέμε “κυνηγοί προσφορών”, δηλαδή δίνουν μεγάλη σημασία στη χαμηλή τιμή) και τα άλλα σούπερ μάρκετ να μοιράζονται το υπόλοιπο – συγκεκριμένα για την ΑΒ Βασιλόπουλος, ανέφερε ότι απέκτησε 250.000 νέους πελάτες προερχόμενους από τον Μαρινόπουλο.

Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως “καλώς” παίρνει τον Μαρινόπουλο ο Σκλαβενίτης, και το πώς θα εξελιχθεί το εγχείρημα θα φανεί σε βάθος διετίας, ενώ επιφυλάχθηκε για την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το αν η συμφωνία εξυγίανσης του Μαρινόπουλου εγείρει ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού.

Σε ό,τι αφορά πάντως την ΑΒ Βασιλόπουλος, και απαντώντας σε όσα λέγονται για τις πρακτικές που ακολουθεί η εταιρεία απέναντι στους προμηθευτές της, υπογράμμισε με νόημα πως “εμείς κάνουμε τη δουλειά μας”, διαμηνύοντας πως η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν κάνει κανένα “κούρεμα” και πραγματοποιεί ό,τι συμφωνεί με τους προμηθευτές της, πληρώνοντάς τους κανονικά.

Γ.Ι. Δημητρομανωλάκης

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s